måndag 19 mars 2012

Sneak peak Namnsdagsflickan

Namnsdagsflickan har kommit från tryckeriet! 175 sidor och sjukt fin är den:









Jag älskar hålet i omslaget - heja mig och formgivaren som tjatade oss till det! För första gången har jag också ett gångbart författarporträtt och kan alltså sluta använda gamla festbilder i jobbsammanhang (obs, det tog 8 år att få ändan ur vagnen och fixa detta).

Trevligt också att omslaget blev matt, jag är svag för det. Det var meningen att Sayonara September också skulle ha matta omslag, men till min häpnad var det blankt omslag som kom från tryck + kommentaren "Vi tyckte det blev finare så" från förlaget (!!! ---> Fråga först! T_T)
Namnsdagsflickan är ute i handeln 2:a april, gott folk, och sen tar det ett tag till nästa bok som blir SS3. Faighto!

1 comments:

Fanny M. 22 mars 2012 kl. 09:01  

Såååå fin!! :DD Jag vill ha!! <3

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP